2. dan: Helsinki, potovanje v Pori

Prebudili smo se v jasno jutro, pozajtrkovali in odšli v Starbucks na kavo, kjer smo si nabrali moči za nov dan. Ogled mesta smo začeli z obiskom pravoslavne katedrale Uspenski, ki je zgrajena po načrtih ruskega arhitekta Alekseja Gornostajeva.

Kasneje smo se sprehodili po Senatnem trgu ter si ogledali evengeličansko katedralo Helsingin tuomiokirkko v središču mesta, zgrajeno v neoklasicističnem slogu po načrtih arhitekta Carla Ludviga Engelsa, kjer smo poslušali orgelski recital.

Ogledali smo si še švedsko evengeličansko cerkev, kjer nas je ganila zgodba starejšega gospoda, ki nam je povedal, da se je točno v tej cerkvi leta 1952 poročil in sem prihaja vsak mesec, odkar mu je umrla žena.
Popoldne smo ob 14.30 šli na vlak do Tamper, tam pa smo prestopili na vlak za Pori. V Pori smo prispeli okoli 18. ure, kjer nas je pričakala Eija in nas pospremila do hostla Buisto. Za večerjo smo imeli palačinke, spoznali pa smo tudi ostale goste v hostlu.

Viviana Maček

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika