16. dan: Finski smo pomahali v slovo

Dan se je za nas začel v zgodnjih jutranjih urah. S polnimi kovčki in prijetnimi spomini smo se še zadnjič ozrli na hostel, naše domovanje v Poriju, in se napotili proti želežniški postaji. Smer: Helsinki. Medtem ko je mimo nas brzela prostrana finska pokrajina, smo vsak pri sebi zbirali vtise, spomine na zadnja dva tedna naše mobilnosti ... novi kraji, novi ljudje, nove navade, nove izkušnje. Ko smo prispeli v Helsinke, smo imeli nekaj ur časa, da mesto spoznamo še malo podrobneje. Bilo je sončno, ulice polne ljudi in ozračje polno optimizma.

Finska je prostrana in navdihujoča dežela.

Najprej smo si ogledali zanimivo arhitekturno zasnovano "skalno cerkev" Temppeliaukion kirkko. Cerkev je vzidana v skalo, tako da se lahko obiskovalci dejansko sprehodijo po njeni strehi, tloris je centralen, v oblikovanju notranjosti pa še posebno pride do izraza finska arhitekturna drznost: spoj naravnih materialov in izjemnega modernističnega oblikovanja. Cerkev ima zelo dobro akustiko, kar smo tudi preizkusili. V času našega obiska smo namreč lahko prisluhnili krajšemu orgelskemu koncertu.

Zadnje ure v Helsinkih smo nato izkoristili za ogled muzejev. Ogromen kip losa nas je zvabil v Naravoslovni muzej in ni nam bilo žal. Zbirka eksponatov je bila naravnost očarljiva. Del naše ekipe pa se je odpravil v Ateneum - galerijo z zbirko klasične finske umetnosti, ki je vsekakor vredna ogleda.

V poznem popoldnevu smo se odpravili na letališče. Spet smo se soočali z nekaj čakanja, nakupovali še zadnje spominke in željno pričakovali letalo. Imelo je nekaj zamude, vendar nas dobra volja ni zapustila. Še enkrat smo pomahali Finski v slovo in z malho novih spominov poleteli proti domovini. Opolnoči smo srečno pristali v Gradcu, naša prtljaga pa je potovanje malce "podaljšala" in se nam je v Sloveniji pridružila nekaj dni kasneje.

Še zadnji skupni finski selfie na letališču v Helsinkih

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika