1. dan: Dolga pot

Veliki dan je končno prišel!

V zgodnjih jutranjih urah smo se zbrali pred šolo in naša pot se je začela. Z najetim prevozom Goopti smo se odpeljali do letališča v Gradcu, kjer smo se vkrcali na let proti Berlinu. Leteli smo s starejšim propelerskim letalom in dočakali enega najlepših sončnih vzhodov. Let je potekal brez težav in kot bi mignil smo pristali v Berlinu. ker pa je imel let proti Helsinkom zamudo zaradi spremembe urnika, smo imel na pretek časa za jutranjo kavico.

Za tem smo se vkrcali na let proti Helsinkom. Tudi ta je potekal mirno, kljub zamudi vzleta, z izjemo turbulenc ob pristanku, ki so se za nekatere, ki smo leteli prvič, izkazale za malenkost neprijetne. Po pristanku smo se z avtobusom odpravili do glavne železniške postaje, od tam pa peš do hostla Diana, kjer smo si vzeli malo časa, da se spočijemo po dolgi poti.

Po počitku je padla odločitev, da preostanek dneva kar se da dobro izkoristimo za ogled utrdbe Soumenlinna. Leži na otočju pred Helsinki, zato je naša vožnja tja potekala s trajektom. Utrdba je bila zgrajena že leta 1748 (takrat še pod imenom Sveaborg), ko je to območje spadalo pod kraljevino Švedsko in imelo namen obrambe mesta. Svojo vlogo je ohranila tudi, ko je območje zavzela Rusija, in je bila skozi leta tudi razširjena in modificirana. Dandanes je zaščitena s strani UNESC-a kot svetovna zgodovinska dediščina. Presenetilo nas je dejstvo, da je otočje tudi gosto poseljeno, saj tam še vedno živi okoli 1000 ljudi. Za ogled smo si tako vzeli celo popoldne.

Vmes smo se ustavili v kavarni, kjer so imeli tudi klavir, zato smo na pobudo Jurija tam izvedli celo manjši koncert (v glavnem sta ga izvedla Jošt in Žiga). Ogled smo zaključili fotografijo na vrhu utrdbe in povratno vožnjo s trajektom. Utrujeni smo se vrnili v hostel, kjer smo si privoščili še obilno večerjo, nato pa legli k počitku.

Pred letalom za Berlin
Pogled iz Soumenlinne
Jošt osvaja utrdbo

Vožnja s trajektom
Med zidovi Soumenlinne
Žiga Oven

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika